Farmors opskrifter fra 1946

fredag den 12. juli 2013

Mini-hakkeren 2 år


Hvaaad?? Floooot Pia. Jeg har fuldstændig svedt ud, at Mini-hakkeren blev 2 år d. 10. juli K Det er da utroligt, når man tænker på, hvor meget tid, jeg bruger herinde. Tid jeg under ingen omstændigheder ville undvære.

526 indlæg er det blevet til

76 faste læsere på GFC

56 faste læsere på Bloglovin’

Og jeg runder snart de 100.000 besøgende

Jeg er en glad og stolt blogger… der hermed vil sige tak til alle Jer, der følger mig, smider kommentarer… eller ”bare” kigger med ved sidelinjen.

 Følg mig via Bloglovin' J

7 kommentarer:

  1. Tillykke! Flot-flot! :) Jeg kan godt lige at læse dine indlæg om anderledes og traditionel mad :)) God dag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elena

      Tak for din søde kommentar. Dejligt at læse, hvad du godt kan lide på min lille blog.

      - Pia

      Slet
  2. Tillykke med blogfødselsdagen:-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med blogfødselsdagen:-)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Og selvfølgelig også stor tak til dig Lonni :-D

      Slet