Farmors opskrifter fra 1946

torsdag den 27. juni 2013

Så er der dimission


… og jeg sidder bestemt ikke på min flade røv J ok, det gør jeg så lige i øjeblikket.

Selvom vi har mere end drøn-travlt med at tømme køkkenet, så de nye (inkl. mig selv) kan komme til efter sommerferien, skal der også lidt festligt på bordene. Normalt har jeg ikke kamera med på skolen… meeeen denne lille snacktallerken, skulle I alligevel ikke snydes for. En tallerken er til 4-5 mand.
 

Det er da lidt festligt. Da vi stillede op i festsalen, var vi så heldige at høre og se lærernes nummer… det skal nok blive vellykket.

Tillykke til alle Jer, som springer ud i år J

Følg mig via Bloglovin' J

6 kommentarer:

  1. Spændende og anderledes anretning - man bliver lækkersulten ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Elena.

    Syntes også selv, den ser ret indbydende ud. Dog skal der siges, når man har lavet 70 stk. og prøvesmagt det hele... længes man efter en rugbrød. Ha Ha

    -Pia

    SvarSlet
  3. Hey! Den skole kender jeg :o) MEGET godt endda :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort smil... ja, verden er lille søde Camilla ;-D

      Slet
  4. Nu er jeg hjemme igen efter en længere tur til USA hos mine skønne børnebørn. Så det glæder mig, at jeg fik ret i, at de - og ungerne - ikke ville kunne undvære dig - stort til lykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elsebeth

      Jeg havde gået og tænkt på, hvor mon du var blevet af :-D

      100'ende tak for din søde kommentar.

      - Pia

      Slet