Farmors opskrifter fra 1946

søndag den 28. april 2013

Kina restaurant – Golden House


Billede lånt på nettet
 
Midt i Randers har der engang lagt et bryggeri – ”Thor”… nu er stedet omdannet til en lille bydel med blandt andet: Ældreboliger, fitnesscenter, biograf, sundhedscenter og ikke mindst en ny Kina restaurant - Golden house

Mine dejlige forældre flyttede for et ½ års tid siden ind på bakken, og havde forleden inviteret os ud at spise på den nye restaurant, der ligger et stenkast fra deres lejlighed. De havde allerede været der 3 gange før. Som det siger sig selv: ”De er begejstrede”.

Udefra… så det overskueligt ud. Men på den pæne måde, jeg tabte fuldstændig kæben, da vi kom indenfor. Det var SÅ STORT. Plads til 349 mennesker, den mest overdådige buffet med alt, hvad hjertet begærer: Sushi (hvis man er til det, hvilket jeg ovehovet ikke er), varme retter, salat, kød til wok, supper, tilbehør, is… osv.  Jeg har sikkert overset en masse. Man kan selvfølgelig også købe menuer.

Interiøret… klart flot og rent. Der er rygerum til os udstødte. Legeplads til ungerne. Akvarier som pausebilleder mellem nogen af bordene… og en betjening der spurtede rundt, for at behage os alle. og priserne… dem er der ikke noget at sige til. Her kan vi alle være med.

Det var en super oplevelse i dejligt selvskab… dog ville jeg næppe gå derind, hvis jeg ønskede en intim middag med min kæreste. Dertil er den fine restaurant alt alt for stor.

Følg mig via Bloglovin' J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar