Farmors opskrifter fra 1946

lørdag den 23. marts 2013

Macarons… når det virkelig glipper


Nej… træerne vokser ikke ind i himlen K og jeg er ligeså stille blevet pillet ned fra min høje piedestal. Kæresten var kørt til Tyskland i fredags… og mindre end 2 kg mandler kunne ikke gøre det, for her skulle bages macarons.  Første gang gik jo over alt forventning.

Denne gang tror jeg vitterligt, jeg gjorde alle de ting, man bare ikke skal gøre. Læs en rigtig god guide udi macarons her. Hmprff… gid jeg havde taget mig tiden til det, før jeg gik nynnende i køkkenet… og troede jeg skulle lave proff macarons med store armbevægelser.

Fyldet havde jeg lavet, så de blev samlet under alle omstændigheder… men ihhh guder hvor var jeg ikke tilfreds. Sådan kan det så også gå…

Følg mig via Bloglovin' J

2 kommentarer:

  1. Øv - for den da.
    Tror også at det er svært og har aldrig turde at kaste mig ud i projektet. Selvom jeg gerne vil :-)
    Bedre held næste gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og der bliver en næste gang... nu er jeg nemlig blevet stædig :-D

      Slet