Farmors opskrifter fra 1946

fredag den 22. marts 2013

Gnocchi med pestofyld


Aarrghh… I did it again!!! Det er godt nok ellers sjældent, jeg køber færdigprodukter… men denne gang var jeg solgt. Jeg faldt over en pakke gnocchi med fyld af pesto i Lidl, som jeg bare måtte eje. Guderne må vide hvorfor K

Jeg havde aldrig smagt dem… heller ikke forsøgt at lave dem. Gnocchi’erne lignede små citroner og fremgangsmåden kunne selv ikke jeg fejle. De skulle bare koge i 3 minutter, serveres med smørsovs og ydermere fik mine et drys ost på toppen. Herlige ser de ud…

Men så er det også sagt. Magen til uspiseligt gejl… skal man godt nok lede længe efter L Og for det ikke skal være løgn, forsøgte jeg gudhjælpemig endnu en gang, med de sidste der var i pakken. Dem kogte jeg også… og gav dem bagefter en tur i ovnen. Det om muligt blev de bare endnu ringere af. Vitterligt et produkt der ikke er pengene værd K

Følg mig via Bloglovin'  J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar