Farmors opskrifter fra 1946

søndag den 18. marts 2012

Mini peber snack

For et stykke tid siden, faldt jeg over en opskrift med fyldte peberfrugt… selvfølgelig kunne jeg ikke finde den igen, så jeg måtte improviserer.

I øjeblikket er jeg vildt begejstret over de søde mini snack peber, man kan købe. De er måske lidt pebrede i pris, men det gør ikke smagen ringereJ

Vask og halver snack peberne på langs og læg dem i en smurt form

Bland fyld af frisk basilikum, solsikkekerner, en anelse olie og en knivspids salt… fyld i peberne

Læg ost… det kan være revet ost, parmesan eller i dette tilfælde… små skiver af godt lagret ost

Så skal de en tur i ovnen ved 200 grader til osten er smeltet og gylden… ok… mine fik vist lidt længere tid, mener der var et madprogram i husalteretJ

Glæder mig til at udforske flere fyldte grønsager meget mere i fremtiden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar